FAQ
Betalingen & `veiligheid
-
Alle gateways voor directe betalingen houden zich aan de normen van PCI-DSS zoals die worden beheerd door de PCI Security Standards Council, een gezamenlijke inspanning van merken als Ideal, Bancontact, Visa, MasterCard, American Express en Discover.
-
We accepteren betalingen van grote maadschappijen zoals Ideal en Bancontact maat ook van grote creditcardmaatschappijen zoals Visa, Mastercard en Maestrocard
Verzending & levering
-
Iedere bestelling wordt binnen 24-uur verwerkt en de gemiddelde levertijd bedraagt 7 - 14 dagen.
Binnenlandse verzending kan tot 6 -8 werkdagen duren.
Buitenlandse verzending kan tot 14 werkdagen duren.
Vanwege uitdagingen in de wereldwijde toeleveringsketen kan de verzending langer duren dan normaal.
-
Bij Zerova is verzending gratis in Nederland en België
Hier zijn onze volledige details over ons verzendbeleid: verzendbeleid. -
Ja, er is gratis verzending in Nederland en België!
-
We hebben landen waarnaar we niet kunnen verzenden, uitgesloten van de check-out.
Dit betekent dat als je kunt uitchecken, we naar jouw land kunnen verzenden.
-
Op dit moment zijn wij uitsluitend een online winkel. Dit betekent dat je onze producten alleen via onze website kunt bestellen. We doen ons best om alle informatie duidelijk te presenteren en bieden een soepel retourbeleid aan voor het geval je niet tevreden bent met je aankoop.
Garantie & Reparatie
-
Al onze producten worden onderworpen aan kwaliteitscontroles.
Onze garantie biedt een garantie tegen fabrieksfouten. De garantie dekt fabricage-, ontwerp- of materiaalfouten.
De garantie dekt alle fabricage-, ontwerp- of materiaalfouten. Breng ons binnen 14 dagen op de hoogte van eventuele defecten.
Geldt niet voor slagen, onjuist gebruik of andere problemen die niet te wijten zijn aan fabrieksfouten. -
Ja, we bieden volledige en gedeeltelijke terugbetalingen aan.
Zie ons ruilen en retourneren pagina voor extra informatie
-
De verlengde garantie kan verschillende kosten met zich meebrengen, afhankelijk van het type product en de verlengde periode.
Neem contact met ons op voor meer informatie.
-
Als je vragen hebt, kun je gemakkelijk contact met ons opnemen door onderaan de pagina naar "Contact" of "Support" te gaan, of door naar de contactpagina te gaan. Vul daar je gegevens in via het contactformulier en ons team zal zo snel mogelijk reageren. We staan klaar om je te helpen!
-
Tijdens het afrekenen zie je een veld waar je jouw kortingscode kunt invoeren. Vul de code daar in en de korting wordt automatisch toegepast op het totaalbedrag. Zorg ervoor dat de code nog geldig is en aan de voorwaarden voldoet.
Returns & Refunds
-
Ja, we bieden volledige en gedeeltelijke terugbetalingen aan.
Zie ons ruilen en retourneren pagina voor extra informatie
-
Een verzoek om terugbetaling kan binnen 14 dagen na de aankoop worden ingediend.
-
Als het product en de verpakking ongeopend en onbeschadigd zijn, kom je in aanmerking voor een volledige terugbetaling.
In het geval dat de verpakking is geopend en het product is gebruikt, komt u in aanmerking voor een gedeeltelijke restitutie.
Als een product beschadigd is en de schade niet onder de garantie valt, komt u niet in aanmerking voor restitutie.
Controleer onze Algemene voorwaarden om te zien of je in aanmerking komt voor een terugbetaling.
-
In het geval van een terug betaling, zijn alle verzendkosten (inclusief de retourzending) voor rekening van de klant.
-
Ja, als je je bestelling wilt wijzigen of annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen je verzoek te verwerken zolang je bestelling nog niet is verzonden. Hoe sneller je ons informeert, hoe groter de kans dat we dit voor je kunnen regelen.